Estate Jakob Brandstrup i Lystrup har, ligesom flere af deres Estate-kolleger, valgt at bruge Autospots til deres videokommunikation på Facebook.
Det var supernemt at komme i gang med
, siger Eva Langberg, der er ansvarlig for Estate Jakob Brandstrups kommunikation, og vi har aldrig oplevet så stor kundekontakt igennem Facebook.
Estate-mægleren i Lystrup slog dørene op midt under krisen. Vi startede med den tilgang, at hvis kunne klare os i det markedsklima, så kunne vi klare alt!
, fortæller Eva. Med ukuelig tro på fremtiden og hårdt arbejde, blev de hurtigt markedsledende i Lystrup, og er i dag en af de mest succesrige mæglere i området nord for Aarhus. Vi tror meget på at være helt skarpe i det lokale. Derfor er vi fokuserede på byerne i vores nærområde.
Vi bruger allerede Facebook meget. Vi har mange aktive følgere, som skriver på emnerne, og det kommer til at fylde endnu mere i fremtiden
, forklarer Eva. Jeg tror meget på, at vi kan finde køberne gennem de sociale medier. Vi kan også nå folk, der slet ikke er i markedet, fordi de pludselig ser deres drømmebolig på Facebook.
På autospots.dk laver man sine egne videospots ud fra skræddersyede skabeloner. Eva Langberg har kun gode erfaringer med Autospots: »Det gik superhurtigt, fra vi lavede en aftale, til vi var i gang. Vi fik lavet skabeloner, der passede lige til vores butik. De var spot-on!«
Der er ingen tvivl om, at videoer har større rækkevidde end konventionelle opslag på de sociale medier. Vi har fået vildt god feedback på Autospots-videoerne. Der er flere end før, der skriver til os via Facebook, og vi kommer i dialog med mange kunder, som gerne vil høre mere. Jeg synes, der er masser af muligheder i det – det er skidegodt!