Case

Estate i Lystrup har succes med Autospots på de sociale medier

Estate Jakob Brandstrup i Lystrup har, ligesom flere af deres Estate-kolleger, valgt at bruge Autospots til deres videokommunikation på Facebook.

Det var supernemt at komme i gang med, siger Eva Langberg, der er ansvarlig for Estate Jakob Brandstrups kommunikation, og vi har aldrig oplevet så stor kundekontakt igennem Facebook.

Succes midt i finanskrisen

Estate-mægleren i Lystrup slog dørene op midt under krisen. Vi startede med den tilgang, at hvis kunne klare os i det markedsklima, så kunne vi klare alt!, fortæller Eva. Med ukuelig tro på fremtiden og hårdt arbejde, blev de hurtigt markedsledende i Lystrup, og er i dag en af de mest succesrige mæglere i området nord for Aarhus. Vi tror meget på at være helt skarpe i det lokale. Derfor er vi fokuserede på byerne i vores nærområde.

De sociale medier er essentielle i kommunikationen

Vi bruger allerede Facebook meget. Vi har mange aktive følgere, som skriver på emnerne, og det kommer til at fylde endnu mere i fremtiden, forklarer Eva. Jeg tror meget på, at vi kan finde køberne gennem de sociale medier. Vi kan også nå folk, der slet ikke er i markedet, fordi de pludselig ser deres drømmebolig på Facebook.

Laver selv professionelle videoer med Autospots

På autospots.dk laver man sine egne videospots ud fra skræddersyede skabeloner. Eva Langberg har kun gode erfaringer med Autospots: »Det gik superhurtigt, fra vi lavede en aftale, til vi var i gang. Vi fik lavet skabeloner, der passede lige til vores butik. De var spot-on!«

Der er ingen tvivl om, at videoer har større rækkevidde end konventionelle opslag på de sociale medier. Vi har fået vildt god feedback på Autospots-videoerne. Der er flere end før, der skriver til os via Facebook, og vi kommer i dialog med mange kunder, som gerne vil høre mere. Jeg synes, der er masser af muligheder i det – det er skidegodt!

Eva Langberg, salgskoordinator og kommunikationsansvarlig hos Estate Jakob Brandstrup i Lystrup